Σάββατο 28 Μαΐου 2016

Κάτοικοι των Βασιλικών διαμαρτύρονται για την κατασκευή κέντρου φιλοξενίας


Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Ε.Ο. Θεσσαλονίκης-Πολυγύρου πραγματοποιούν αυτή την ώρα περίπου 100 άτομα, κάτοικοι των Βασιλικών, που αντιδρούν στην προοπτική δημιουργίας Κέντρου Φιλοξενίας Προσφύγων στην περιοχή.

Οι συγκεντρωθέντες έχουν αποκλείσει τη διασταύρωση της Σουρωτής και η Τροχαία εκτρέπει την κυκλοφορία των οχημάτων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΠΗΓΗ.................zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου