Σάββατο 28 Μαΐου 2016

Ο Στράτηγος της ΕΛ.ΑΣ. που είναι πάντα δίπλα στο προσωπικό του

 
ΠΑΝΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ
 
 
"Είμαι αστυνομικός και έχω ζήσει όλες τις επιχειρήσεις εκκένωσης

Στο παρελθόν είχαν γίνει άλλες δύο προσπάθειες και η τελική τώρα.
Ολες είχαν έναν κοινό παρονομαστή στην κορυφή τον έχων το γενικό πρόσταγμα.

Προκειται για τον υποστράτηγο κ. Μπαντουβακη.
Ηταν ο συγκεκριμένος που τότε που είχαμε τα επεισόδια τον πρώτο καιρό ήταν πάντα μπροστά, δεν κρύφτηκε, μας χτυπούσε στην πλάτη και τους 9 μήνες που είχαμε άμεση επαφή και δεν είχε σίγουρα την έπαρση που ίσως φανταζόμαστε για τους στρατηγούς.

Ανθρώπινος φιλικός μάχιμος.
Τις τρεις μέρες που ήμουν απογευματινή υπηρεσία τις τελευταίες μέρες στην Ειδομένη ήταν εκεί συντονίζοντας τις επιχειρησιακές ενέργειες.
Δεν γνωρίζω ποιος σχεδίασε την συγκεκριμένη επιχείρηση πάντως παρών ήταν ο συγκεκριμένος στρατηγός."
 
*Η επιστολή του αστυνομικού εστάλη στην ιστοσελίδα bloko.gr
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου