Κυριακή 29 Μαΐου 2016

Το φίδι τους περίμενε στο καπό!

Συνέβη χθες το απόγευμα σε πυλωτή πολυκατοικίας στην πόλη της Λαμίας.

Ένοικοι πήγαν στο παρκινγκ προκειμένου να πάρουν το Ι.Χ. τους, όταν ξαφνικά ήρθαν αντιμέτωποι με μια… δυσάρεστη έκπληξη, δηλαδή ένα φίδι που τους… περίμενε στο καπό.

Αμέσως κάλεσαν την Π.Υ. Λαμίας και οι πυροσβέστες «συνέλαβαν» τον απρόσκλητο επισκέπτη, χωρίς να τον τραυματίσουν και αργότερα το απελευθέρωσαν.







Πηγή: lamiareport.gr

ΠΗΓΗ......................zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου