Κυριακή 28 Αυγούστου 2016

Κορίνθου-Πατρών: Αυτοκίνητο έπεσε σε γκρεμό - Σώθηκαν από θαύμα οι τρεις επιβαίνοντες

Στο 71ο χλμ της Εθνικής Οδού Κορίνθου - Αθηνών κοντά στα διόδια Ισθμού, στο Καλαμάκι με κατεύθυνση προς Αθήνα, οδηγός επιχείρησε να προσπεράσει ένα αυτοκίνητο και προφανώς εξαιτίας κάποιου λάθους χειρισμού έπεσε πάνω του με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο και να βρεθεί (σε γκρεμό) στην Παλαιά Εθνική.

Ευτυχώς και οι τρεις επιβαίνοντες είναι καλά στην υγεία τους. Εγκαίρως έφθασε ασθενοφόρο και τους μετέφερε στο νοσοκομείο.












πηγη.................zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου