Σάββατο 27 Αυγούστου 2016

Καίγεται δάσος στο Αγρίνιο

Φωτιά ξέσπασε σήμερα το πρωί σε δασική έκταση στη Σκουτεσιάσα Αγρινίου. Στο σημείο επιχειρούν 22 πυροσβέστες με 11 οχήματα και επτά άτομα πεζοπόρο.

Στο έργο της κατάσβεσης συνδράμουν από αέρος δύο αεροσκάφη τύπου πετζετέλ.


πηγη...................zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου