Η κόντρα απόψεων μεταξύ του Αντιστράτηγου ε.α. και πολιτευτή της Ν.Δ. Χρήστου Κονταρίδη και του Τμήματος Σωμάτων Ασφαλείας του ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται πως συνεχίζεται.
Διαβάστε πως σχολίασε ο κ. Κονταρίδης την τοποθέτηση του Τμήματος Σωμάτων Ασφαλείας του ΣΥΡΙΖΑ με τίτλο Ας μιλήσουμε για ... νούμερα
"Ο επίσημος ΣΥΡΙΖΑ δίνει στις απόψεις των περισσότερων μάχιμων αστυνομικών το επώνυμο μου, αφού τις χαρακτηρίζει "κονταριδειες".
Μεγάλη μου τιμη !
Στη συνέχεια υποστηρίζει πως δεν εχουν αρκετούς αστυνομικούς ως φύλαξη.
Πιθανόν, επειδή εκεί στα γραφεια που βρίσκεστε δεν θυμάστε τι σημαίνει απόσπαση και διάθεση, γιατι το σύνολο των αστυνομικών που εχει στη διάθεση του ο πρωθυπουργός και τα στελέχη σας βρισκονται με αυτόν τον τροπο εκεί, ακριβώς για να μη καταγράφονται.
Επίσης, όσον αφορά τους τραυματισμούς των αστυνομικών κατα τα προηγούμενα χρονια ολοι εμεις αλλα και εσείς ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ πολυ καλα γιατι δεν έχουμε.
Γιατι ξαφνικά με το που γίνατε κυβερνηση οι αγανακτισμένοι άφησαν την αγανάκτηση τους, και ειναι σύμβουλοι υπουργων.
Όσον δε αφορά τις απόψεις και τις θέσεις των βουλευτών και υπουργων σας, υπέρ αυτών που ανοίγουν πυρ εναντίον αστυνομικών, οπως οι Σακκάς και Σεισιδης, αλλα και για το ότι οι τα στελέχη σας ηταν πάντα υπερασπιστές τρομοκρατών και ανθρώπων που τραυμάτισαν σοβαρά αστυνομικούς, καταλαβαίνω πολυ καλα γιατι δεν υπάρχει καμμία αναφορά."
Τετάρτη, Αύγουστος 10, 2016 - 17:33
πηγη.............policenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου