Πολύ άσχημα φαίνεται πως πήγε η δοκιμή του πυραύλου “SpaceX Falcon 9” καθώς ο τελευταίος εξερράγη στο Ακρωτήρι Κανάβεραλ της Φλόριντα, κάτω από άγνωστες μέχρι στιγμής συνθήκες.
Η έκρηξη φέρεται να έχει γίνει κατά τη διάρκεια δοκιμαστικών που γινόντουσαν στον πύραυλο. Το Falcon 9 θα εκτοξευόταν το Σάββατο ώστε να θέσει τον δορυφόρο Amos 6 σε τροχιά.
Η ιστοσελίδα FloridaToday.com μεταδίδει ότι ο επικεφαλής Εκτάκτων Αναγκών της περιοχής καθησυχάζει πως δεν υπάρχει κανένας φόβος για το κοινό, ενώ μέχρι στιγμής δεν φαίνονται να υπάρχουν ούτε τραυματισμοί προσωπικού στη βάση.
πηγη.................newsit.gr
Η ιστοσελίδα FloridaToday.com μεταδίδει ότι ο επικεφαλής Εκτάκτων Αναγκών της περιοχής καθησυχάζει πως δεν υπάρχει κανένας φόβος για το κοινό, ενώ μέχρι στιγμής δεν φαίνονται να υπάρχουν ούτε τραυματισμοί προσωπικού στη βάση.
πηγη.................newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου