Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

Άφησαν γιαγιά να ζήσει χωρίς ρεύμα και χωρίς οξυγόνο - Γίνεται;


Η κυρία Νίκη Μούζου είναι αναγκασμένη πλέον να ζήσει χωρίς ρεύμα έστω και αν χρειάζεται μηχανική υποστήριξη για την αναπνοή της.



Τα πράγματα όμως τώρα θα είναι δύσκολα, διότι ο φορητός συμπυκνωτής οξυγόνου δεν θα λειτουργεί πλέον χωρίς ρεύμα κι έτσι η γιαγιά καλείται να επιβιώσει ακόμη και χωρίς επιπλέον οξυγόνο το οποίο έχει μεγάλη ανάγκη ο οργανισμός.

Ζει σε ένα παλιό σπίτι στην συνοικία της Αγίας Αικατερίνης σε μια υποβαθμισμένη συνοικία της πόλης.

Σήμερα το πρωί συνεργείο της ΔΕΗ συνοδεία ανδρών της ομάδας ΔΙΑΣ έκοψαν το ρεύμα.

Η κυρία Νίκη προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με μια πενιχρή σύνταξη.

Όπως αναφέρει το dete.gr, δε φτάνει που συντηρεί τα δύο της εγγόνια τώρα έρχεται αντιμέτωπη με έναν υπέρογκο λογαριασμό ρεύματος. Πάνω από 10.000 ευρώ.

Όπως ανέφερε δεν μπορούσε να πληρώσει, καθώς έπρεπε να ταΐσει την οικογένειά της.

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο γιος της κυρίας Νίκης πήγε στην ΔΕΗ για να διαμαρτυρηθεί. Τα πνεύματα οξύνθηκαν, ειδοποιήθηκε η Αστυνομία, συνελήφθη και κρατείται στο 4ο Αστυνομικό τμήμα.
 
πηγη.......................zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου