Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017

Καταγγελία για ληστεία σε βενζινάδικο στη Βέροια



Ο δράστης με την απειλή μαχαιριού ακινητοποίησε τον υπάλληλο και άρπαξε εισπράξεις ύψους 2.000 ευρώ
'Αγνωστος λήστεψε πρατήριο υγρών καυσίμων στη Μελίκη Ημαθίας, όπως κατήγγειλε ο 22χρονος υπάλληλος της επιχείρησης.
Σύμφωνα με τον παθόντα, ο δράστης με την απειλή μαχαιριού ακινητοποίησε τον υπάλληλο και στη συνέχεια άρπαξε εισπράξεις ύψους 2.000 ευρώ και το κινητό του τηλέφωνο, πριν διαφύγει με δύο άτομα που τον περίμεναν έξω από το βενζινάδικο. Η καταγγελία ερευνάται από το τμήμα Ασφάλειας Βέροιας.


πηγη..............newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου