Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Αστυνομικοί για τις αγγαρείες και αστυνομικοί για Τουρισμό. Εσύ πού ανήκεις;

 
ΑΠΟΨΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ
 
 
Υπάρχουν οι αστυνομικοί που εργάζονται πολλές φορές πέραν του 8αώρου, τους χρωστάνε πάνω από 10 ρεπό – δεν βγαίνει η υπηρεσία τους λένε -, φοράνε πάντα την στολή τους όπως πρέπει ή την σωστή περιβολή, είναι φορτωμένοι με έγγραφα επιδόσεων και δικογραφίες στα όρια της παραγραφής και κινδυνεύουν πειθαρχικά και ποινικά, θα κάνουν πάλι 3ο συνεχόμενο νυκτερινό γιατί έτσι διατάχθηκαν και δεν μπορούν να πουν κουβέντα , πάλι θα αργήσουν να σχολάσουν αφού δεν τελείωσε το δικαστήριο στο οποίο είναι πάλι μέτρα, πάνε 3 ώρες νωρίτερα στα γήπεδα και φεύγουν 2 ώρες μετά την λήξη του αγώνα, αναρωτιούνται πάλι τι ακριβώς κάνουν και πολλοστή φορά σκοποί καθώς ¨βαραίνουν¨ από την νύστα 03.00 έως 04:00 τα ξημερώματα, τους διέταξε πάλι ο διοικητής να κόψουν πολλές κλήσεις ώστε να δικαιολογήσει τα τροχαία που ξέφυγαν πάλι, τους διέταξαν να ελέγξουν μια συγκεκριμένη επιχείρηση δεν καταλαβαίνουν τον λόγο της εξαίρεσης αλλά δεν τολμούν να ρωτήσουν,   πάνε πάλι τα αυτόφωρα για εκδίκαση με δική τους ευθύνη ή στις μεταγωγές, πρέπει να εργαστούν οπωσδήποτε 8αωρο Σάββατο ή Κυριακή για να πάρουν 5ενθήμερο , πάλι τους απείλησαν με πειθαρχικό έλεγχο π.χ διότι καθυστέρησαν 5 λεπτά, τους εγκρίνεται σπάνια και μόνο για σοβαρό λόγο ολιγόωρη άδεια, πρέπει να είναι παρά τέταρτο στην υπηρεσία για να αλλάξουν τον νυκτερινό κ.α  για δύο σελίδες ακόμα.
Πόσοι λέτε να είναι όλοι αυτοί;
Όχι πάνω από 6.000 αστυνομικοί  όλων των βαθμών σε όλη την Ελλάδα
Όλοι οι υπόλοιποι, «περνάνε » Σ/Κ από την υπηρεσία ώστε να γράψουν το 5θήμερο , πηγαίνουν ¨χαλαρά ¨ και σχολνάνε χαλαρά από την υπηρεσία – αρκεί λέει να μην αφήσουν εκκρεμότητες – εξαντλούν και υπερβαίνουν τις προβλεπόμενες  ολιγόωρες  - 3ωρες που γίνονται 5αωρες και σχολνάνε κατευθείαν – αδιανόητο να κάνουν σκοπιά , μεταγωγή επικίνδυνων κρατουμένων, «δεν έχουν χρόνο λέει » για δικογραφίες και επιδόσεις, πίνουν καφέ με τους προϊσταμένους τους ή τους λένε με το μικρό τους όνομα .. . Χρήστο , για τα μάτια των υπολοίπων κάποτε διατίθενται σε μέτρα τάξης – απόμερα όμως να μην φάνε καμιά αδέσποτη αφού ξέχασαν να βάζουν χειροπέδες -, παίρνουν όποτε θέλουν τις άδειές τους  - συνήθως το κατακαλόκαιρο, τα Σ/Κ φοράνε πολιτικά στην υπηρεσία, «χάνονται » αρκετές φορές με κάλυψη του προϊσταμένου τους  - με τις γυναίκες αστυνομικούς να δείτε το γίνεται κ.α, χωρίς να αναφέρουμε τις ατασθαλίες , τις παρατυπίες και τις «υπερβάσεις » στις οποίες προβαίνουν με θράσος.
Προς τον Κύριο Αρχηγό της Ελληνικής  Αστυνομία !!!!!!
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΧΗΓΕ
Σας καλούμε να βάλετε ένα τέλος σε αυτήν την ανώμαλη  «κατάσταση κάτω από το χαλί » που απειλή με ξαφνικό ΣΟΚ το σώμα.
Να επιμεριστούν ΟΛΟΙ το αντίστοιχο μερίδιο που τους αναλογεί από όλα , βάσει καταστάσεων και συνεχών επιβλέψεων.
Κανείς δεν έχει το δικαίωμα ιδιαίτερης μεταχείρισης σε βάρος του άλλου και κανείς δεν περισσεύει
Θα αναγκαστούμε να γνωστοποιήσουμε στην κοινή γνώμη δεκάδες  καταγγελίες σχετικές με τα ανωτέρω, που μας έχουν αποσταλεί.
Με εκτίμηση
ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ
 
 
πηγη................policenet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου