Πλήθος αστυνομικών συνεχίζουν, μέσω των social media, να εκφράζουν τον θαυμασμό τους για τον Αστυνομικό Διευθυντή Άγγελο Δαρείο Λυκιαρδόπουλου
Δείτε μία ακόμα ανάρτηση αστυνομικού από τη σελίδα στο fb ΜΑΧΙΜΟΙ
"Ο Δαρείος, ο γίγαντας που όπου πήγαινε αυτός και η διμοιρία του τραβούσε όλα τα βλέμματα και προκαλούσε δέος και ταυτόχρονα φόβο εκεί που έπρεπε.
Το 2001 εκδιώχθηκε από την ΔΑΕΑ μετά από την πιο γρήγορη διάλυση πορείας στο παλιό υπουργείο Παιδείας στην Μητροπολεως.
Μετα από αυτό για διάστημα έξι μηνών οι πορείες κρατούσαν απόσταση τριάντα μέτρων από τους φραγμούς.
Απο τότε έγραφε ιστορία στην ΔΑΕΑ μέχρι σήμερα.
Αυριο θα γράψει και την τελευταία του πρόταση.
ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ"
πηγη.................policenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου