Τρίτη 2 Μαΐου 2017

Αντιεξουσιαστές επιτέθηκαν με μολότοφ σε αστυνομικούς μέρα μεσημέρι

 
ΣΤΗ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΤΡΙΚΟΥΠΗ
 
 
Αν και έχουν... καθιερωθεί πλέον οι νυχτερινές επιθέσεις αγνώστων με βόμβες μολότοφ εναντίον διμοιριών των ΜΑΤ στα Εξάρχεια, αυτή φορά «χτύπησαν» και μέρα μεσημέρι.
Μία ομάδα εκτόξευσε βόμβες μολότοφ και πέτρες εναντίον της διμοιρίας των ΜΑΤ που βρισκόταν στη συμβολή των οδών Χαριλάου Τρικούπη και Διδότου, το μεσημέρι της Δευτέρας.
 
 
 
πηγη................policenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου