Τρίτη 27 Ιουνίου 2017

Ο θεσμός των χορηγιών για τους Αστυνομικούς διοργανωνεται για 6η συνεχόμενη χρονιά

 
ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
 
 
Για 6η συνεχόμενη χρονιά η Λέσχη Αστυνομικών Θεσσαλονίκης διοργανώνει τον θεσμό των χορηγιών για τους Αστυνομικούς.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 30-06-2017 και ώρα 11:00 στο Αμφιθέατρο του Αστυνομικού Μεγάρου
 
 
 
 
πηγη...........policenet.gr
 
•Κάντε like στις σελίδες μας   https://www.facebook.com/omadaZfiloi/
                               https://www.facebook.com/astynomia.polewn/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου