Για 6η συνεχόμενη χρονιά η Λέσχη Αστυνομικών Θεσσαλονίκης διοργανώνει τον θεσμό των χορηγιών για τους Αστυνομικούς.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 30-06-2017 και ώρα 11:00 στο Αμφιθέατρο του Αστυνομικού Μεγάρου
πηγη...........policenet.gr
•Κάντε like στις σελίδες μας https://www.facebook.com/omadaZfiloi/
https://www.facebook.com/astynomia.polewn/
https://www.facebook.com/astynomia.polewn/

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου