Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

Άννα Παναγιωτοπούλου: «Μουτζώνομαι και με τα δυο χέρια που ψήφισα Τσίπρα»


Με σκληρά λόγια για τον Αλέξη Τσίπρα μίλησε σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Real Life» η Άννα Παναγιωτοπούλου. Η ηθοποιός αποκάλυψε πως μετάνιωσε που τον ψήφισε ενώ δήλωσε πως σιχαίνεται να γράψει μέχρι και θεατρικό νούμερο για τον πρωθυπουργό.

Διαβάστε ένα μικρό απόσπασμα της συνέντευξης:



-Αν έγραφες ένα νούμερο για τον Αλέξη Τσίπρα τι θα περιλάμβανες;


Θα στο πω όπως το νιώθω: Σιχαίνομαι να γράψω για τον Τσίπρα. Σι-χαί-νο-μαι, πώς να στο πω αλλιώς. Μας κορόιδεψε όλους.

-Να υποθέσω ότι τον ψήφισες;

Ναι, τον ψήφισα.

-Και το μετάνιωσες;

Νομίζω ότι το μετάνιωσαν όλοι όσοι τον ψήφισαν. Όλοι όμως. «Πρώτη φορά Αριστερά» και κουραφέξαλα. Έξαλλοι είναι όλοι μαζί του. Δεν θες να τον χαστουκίσεις; Θέλεις, γιατί σε κορόιδεψε με τον πιο άγριο τρόπο. Μουτζώνομαι που τον πίστεψα, αλήθεια σου λέω. Μουτζώνομαι και με τα δυο χέρια!

-Θα ψηφίσεις Μητσοτάκη την επόμενη;


Δεξιά ποτέ και με τίποτα. Δεν ξέρω τι θα ψήφιζα. Θα έμπαινα μέσα και θα έσκιζα τον φάκελο όπως έσκισαν τις ζωές μας.

Πηγή: govastileto.gr

πηγη...........  zougla.gr

•Κάντε like στις σελίδες μας   https://www.facebook.com/omadaZfiloi/
                               https://www.facebook.com/astynomia.polewn/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου