Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

«Λαμπάδιασε» ΑΤΜ στην Παπαναστασίου


Εμπρηστική ενέργεια σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τετάρτης σε ΑΤΜ υποκαταστήματος τραπέζης στην οδό Παπαναστασίου 117, στη Θεσσαλονίκη.

Η Πυροσβεστική Υπηρεσία κλήθηκε στις 03.50, ωστόσο η φωτιά ήταν μικρής έκτασης και έσβησε πριν από την άφιξη των πυροσβεστών. Το μηχάνημα αυτόματης ανάληψης χρημάτων υπέστη μικρές υλικές ζημιές.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

πηγη.............zougla.gr/

•Κάντε like στις σελίδες μας   https://www.facebook.com/omadaZfiloi/
                               https://www.facebook.com/astynomia.polewn/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου