Εμπρηστική ενέργεια σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τετάρτης σε ΑΤΜ υποκαταστήματος τραπέζης στην οδό Παπαναστασίου 117, στη Θεσσαλονίκη.
Η Πυροσβεστική Υπηρεσία κλήθηκε στις 03.50, ωστόσο η φωτιά ήταν μικρής έκτασης και έσβησε πριν από την άφιξη των πυροσβεστών. Το μηχάνημα αυτόματης ανάληψης χρημάτων υπέστη μικρές υλικές ζημιές.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
πηγη.............zougla.gr/
•Κάντε like στις σελίδες μας https://www.facebook.com/omadaZfiloi/
https://www.facebook.com/astynomia.polewn/

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου