Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

Ψηφίζουν στη Γερμανία για τους γάμους ομοφυλόφιλων




 
Οι Γερμανοί βουλευτές άνοιξαν τον δρόμο για να πραγματοποιηθεί την Παρασκευή ψηφοφορία στην Μπούντεσταγκ, την κάτω βουλή του γερμανικού κοινοβουλίου, για τη νομιμοποίηση του γάμου μεταξύ προσώπων του ίδιου φύλου.

Η Γερμανίδα Καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ εγκατέλειψε την κατ' αρχήν αντίθεσή της στο θέμα αυτό.

Οι βουλευτές ενέκριναν σήμερα στην επιτροπή την παραπομπή στην ολομέλεια ενός νομοσχεδίου που επιτρέπει τον γάμο ομοφυλοφίλων και τους δίνει για πρώτη φορά διευρυμένα δικαιώματα όσον αφορά την υιοθεσία, δήλωσαν βουλευτές στο τέλος της συνεδρίασης.
 
πηγη...........zougla.gr
 
•Κάντε like στις σελίδες μας   https://www.facebook.com/omadaZfiloi/
                               https://www.facebook.com/astynomia.polewn/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου