Πέμπτη 10 Αυγούστου 2017

Γυναίκα έπεσε από τον 4ο όροφο πολυκατοικίας στην Θεσσαλονίκη

 
ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΗ
 
 
Στο κενό βρέθηκε γυναίκα από μπαλκόνι 4ου ορόφου πολυκατοικίας στην οδό Πραΐδη που βρίσκεται στην περιοχή της Πυλαίας Θεσσαλονίκης πριν από λίγη ώρα.
Σύμφωνα με την αστυνομία, πρόκειται γυναίκα 45 ετών, η οποία μεταφέρθηκε σοβαρά τραυματισμένη με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ.
Οι αρχές ερευνούν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το περιστατικό, ενώ αυτόπτες μάρτυρες δήλωσαν ότι η γυναίκα έπεσε από το μπαλκόνι επειδή ζαλίστηκε και ότι κατά την πτώση της χτύπησε σε καλώδια της ΔΕΗ.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ, thestival.gr
 
πηγη.........policenet.gr/
 
•Κάντε like στις σελίδες μας   https://www.facebook.com/omadaZfiloi/
                               https://www.facebook.com/astynomia.polewn/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου