Κυριακή 20 Αυγούστου 2017

Ζάκυνθος: Ανατίναξαν ΑΤΜ αλλά έφυγαν με άδεια χέρια

 
ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ
 
 
Αγνωστοι δράστες ανατίναξαν ΑΤΜ, τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, στην περιοχή Πόρτο Κούκλα Ζακύνθου.
Σύμφωνα με την Αστυνομία Ζακύνθου οι δράστες προκάλεσαν διπλή έκρηξη με σκοπό να αποσπάσουν τα χρήματα που ενδεχομένως υπήρχαν στο μηχάνημα.
Το ΑΤΜ που βρίσκεται έξω από supermarket της περιοχής, διαλύθηκε ολοσχερώς εξωτερικά, αλλά εσωτερικά η κάψουλα με τα χρήματα δεν έπαθε τίποτα με αποτέλεσμα οι δράστες να φύγουν με άδεια χέρια.
Διαβάστε περισσότερα στο thetoc.gr
 
πηγη.......policenet.gr
 
•Κάντε like στις σελίδες μας   https://www.facebook.com/omadaZfiloi/
                               https://www.facebook.com/astynomia.polewn/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου