Συγκλονισμένη η τοπική κοινωνία από τη νέα αυτοκτονία που σημειώθηκε στο Ηράκλειο μεγαλώνοντας έτσι την ήδη μακριά λίστα των αυτόχειρων στην Κρήτη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, σήμερα λίγο μετά τις 4 το απόγευμα, ένας 82χρονος πήρε την μονόκανη καραμπίνα του και αυτοπυροβολήθηκε μέσα στο σπίτι του στην οδό Αγ. Γεωργίου, στη Νέα Αλικαρνασσό.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο άτυχος άντρας ζούσε μόνος του, μετά το θάνατο της γυναίκας του, ενώ το άψυχο σώμα του βρήκε η κόρη του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο 82χρονος δεν άφησε σημείωμα που να εξηγεί τους λόγους που τον οδήγησαν στο απονενοημένο διάβημα
πηγη..........policenet.gr
•Κάντε like στις σελίδες μας https://www.facebook.com/omadaZfiloi/
https://www.facebook.com/astynomia.polewn/
https://www.facebook.com/astynomia.polewn/

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου