Πέμπτη 10 Αυγούστου 2017

Αθήνα: Έρημη πόλη

Πλησιάζει Δεκαπενταύγουστος και οι αδειούχοι εγκαταλείπουν το κλεινόν άστυ για ολιγοήμερες διακοπές.

Οι Αθηναίοι φεύγουν για κοντινούς - και μακρινούς - τουριστικούς προορισμούς για χαλάρωση, και η πρωτεύουσα δε θυμίζει σε καμία περίπτωση την Αθήνα με τους γεμάτους δρόμους και τους γρήγορους ρυθμούς ζωής.

Αδιάψευστος μάρτυρας είναι ο φακός της κάμερας που απαθανάτισε τους δρόμους της πόλης, σχεδόν άδειους:













πηγη..........zougla.gr

•Κάντε like στις σελίδες μας   https://www.facebook.com/omadaZfiloi/
                               https://www.facebook.com/astynomia.polewn/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου