Σε συναγερμός βρίσκεται η πόλη Κολόμπους του Οχάιο μετά από αναφορές ότι πριν λίγη ώρα άγνωστος άνοιξε πυρ σε γυμνάσιο.
Η τοπική αστυνομία εξέδωσε ανακοίνωση προειδοποιώντας τους γείτονες να παραμείνουν στα σπίτια τους.
πηγη..........zougla.gr
•Κάντε like στις σελίδες μας https://www.facebook.com/omadaZfiloi/
https://www.facebook.com/astynomia.polewn/

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου