Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2017

Πυροβολισμοί σε γυμνάσιο του Οχάιο


Σε συναγερμός βρίσκεται η πόλη Κολόμπους του Οχάιο μετά από αναφορές ότι πριν λίγη ώρα άγνωστος άνοιξε πυρ σε γυμνάσιο.

Η τοπική αστυνομία εξέδωσε ανακοίνωση προειδοποιώντας τους γείτονες να παραμείνουν στα σπίτια τους.

πηγη..........zougla.gr

•Κάντε like στις σελίδες μας   https://www.facebook.com/omadaZfiloi/
                               https://www.facebook.com/astynomia.polewn/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου