Δύο αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. τραυματίστηκαν κατά τη διάρκεια καταδίωξης σε κεντρικό σημείο της Καλαμάτας.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ένας αλλοδαπός - πιθανόν Αιγύπτιος- στην οδό Μακεδονίας στην προσπάθειά του να διαφύγει από αστυνομικούς έβγαλε μαχαίρι και τραυμάτισε έναν αστυνομικό στα δάχτυλα και έναν ακόμα συνάδελφό του στο πρόσωπο.
πηγη............policenet.gr/
•Κάντε like στις σελίδες μας https://www.facebook.com/omadaZfiloi/
https://www.facebook.com/astynomia.polewn/
Κατά τη διάρκεια της συμπλοκής αστυνομικοί αναγκάστηκαν να ρίξουν προειδοποιητικές βολές στον αέρα και τελικά κατάφερναν να τον συλλάβουν, αφού τον περιόρισαν σε πυλωτή πολυκατοικίας στη συμβολή των οδών Μακεδονίας και Υδρας.
Οι αστυνομικοί ευτυχώς είναι εκτός κινδύνου.
Διαβάστε περισσότερα στα eleftheriaonline.grπηγη............policenet.gr/
•Κάντε like στις σελίδες μας https://www.facebook.com/omadaZfiloi/
https://www.facebook.com/astynomia.polewn/

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου