Σάββατο 28 Ιουλίου 2018

Παραιτείται η αντιδήμαρχος Μαραθώνα! «Το κάνω εγώ γιατί δεν το έκανε κανείς…»


«Ντρέπομαι πραγματικά για τη συμπεριφορά όλων αυτών που βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης αλλά την ευθύνη δεν την πήραν ποτέ! Ντρέπομαι γιατί ο δήμαρχος δεν είναι μόνο για το δημαρχείο και την καρέκλα… » είπε μεταξύ άλλων στην εκπομπή του Γιώργου Αφτιά στο ΣΚΑΪ, δηλώνοντας ότι παραιτείται, αφού δεν παραιτήθηκε κανείς άλλος μέχρι σήμερα, για την εθνική τραγωδία.
Πηγή: ΣΚΑΪ

πηγη......... .newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου