«Ντρέπομαι πραγματικά για τη συμπεριφορά όλων αυτών που βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης αλλά την ευθύνη δεν την πήραν ποτέ! Ντρέπομαι γιατί ο δήμαρχος δεν είναι μόνο για το δημαρχείο και την καρέκλα… » είπε μεταξύ άλλων στην εκπομπή του Γιώργου Αφτιά στο ΣΚΑΪ, δηλώνοντας ότι παραιτείται, αφού δεν παραιτήθηκε κανείς άλλος μέχρι σήμερα, για την εθνική τραγωδία.
Πηγή: ΣΚΑΪ
πηγη......... .newsit.gr
Πηγή: ΣΚΑΪ
πηγη......... .newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου