Τρίτη 3 Ιουλίου 2018

Αντάμωσαν ξανά οι παλιοί συμμαθητές της Σχολής Αστυφυλάκων


ΚΛΙΜΑ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗΣ


Όπως μας ενημέρωσε αναγνώστης του Policenet.gr την Παρασκευή 28-06 στη Σχολή Αστυφυλάκων του Διδυμοτείχου συναντήθηκαν οι Δόκιμοι της σειράς 1998-2000.
20 χρόνια μετά την εισαγωγή τους στη Σχολή Αστυφυλάκων και όντας η δεύτερη εκπαιδευτική σειρά στην εν λόγω σχολή.
Όλοι οι παρευρισκόμενοι έτυχαν θερμότατης υποδοχής από το Διοικητή της Σχολής Α/Υ κύριο Βλάχο καθώς και άλλους αξιωματικους οι οποίοι ήταν εκπαιδευτές της σειράς αυτής.
Σε κλίμα συγκίνησης έγινε αναφορά στους εκλιπόντες συναδέλφους της εν λόγω σειράς.

πηγη........... policenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου