ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΑΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΚΟΛΟΚΤΡΩΝΗ
Πάνοπλοι Αστυνομικοί με το δάκτυλο στη σκανδάλη και σχεδόν το σύνολο των αστυνομικών δυνάμεων της Αχαΐας ήταν και είναι σε πλήρη ετοιμότητα από το πρωΐ της Παρασκευής.
Ο λόγος, η συνοδεία μεγάλης χρηματαποστολής από την Τράπεζα της Ελλάδος σε προορισμό που για ευνόητους λόγους δεν είναι ανακοινώσιμος.
Να σημειωθεί οτι εκτός από το συγκεκριμένο σημείο όπου υπήρξε ισχυρότατη αστυνομικοί δύναμη, δυνάμεις της Αστυνομίας και της Τροχαίας ήσαν διασκορπισμένες σε πολλά σημεία της Πάτρας, για τον ίδιο λόγο.
πηγη............ policenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου