Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Συνέλαβαν υπάλληλο της Περιφέρειας Αττικής για... φακελάκι 600 ευρώ







Από τη Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων της Ελληνικής Αστυνομίας συνελήφθη, σήμερα το πρωί, υπάλληλος της Περιφέρεις Αττικής για δωροληψία.

Είχε προηγηθεί καταγγελία, σύμφωνα με την οποία ο συλληφθείς υπάλληλος του απαίτησε το χρηματικό ποσό των εξακοσίων (600) ευρώ, για να διευθετήσει επαγγελματική του εκκρεμότητα.

Σήμερα το πρωί ο καταγγέλλων παρέδωσε στον υπάλληλο το προσημειωμένο χρηματικό ποσό, το οποίο βρέθηκε και κατασχέθηκε στην κατοχή του, κατά τη σύλληψη του από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων.

Ο συλληφθείς, με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του, θα οδηγηθεί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών.

ΠΗΓΗ.......................zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου