Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους τρία άτομα μετά τη φωτιά στα Διαβατά







Συνολικά τρία άτομα μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους, μετά τη φωτιά που ξέσπασε στο κέντρο φιλοξενίας προσφύγων στα Διαβατά.

Όπως έγινε γνωστό, ένας άντρας μεταφέρθηκε στο Ιπποκράτειο και δύο γυναίκες στο Παπανικολάου. Η κατάσταση της υγείας τους δεν εμπνέει ανησυχία.

Από τη φωτιά καταστράφηκαν 24 οικίσκοι και τρεις σκηνές. Οι πρόσφυγες των οποίων τα καταλύματα κάηκαν, θα βολευτούν απόψε σε κοινόχρηστους χώρους. Οι οικίσκοι αναμένεται μέχρι αύριο να ξαναχτιστούν.

Χ.Κ.

ΠΗΓΗ........................zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου