Να σκοτώνει το σκύλο του πυροβολώντας τον με μια καραμπίνα είδαν γείτονες έναν ιερωμένο το απόγευμα της Πέμπτης στην Αίπεια της Μεσσηνίας.
Δίπλα ακριβώς στο σπίτι τους, ο παπάς έδεσε το ζώο από ένα δέντρο και το σκότωσε γιατί -ο ίδιος ισχυρίζεται- δεν ήθελε να υποφέρει έναν μαρτυρικό θάνατο από καλααζάρ. Ο μάρτυρας που είδε όλα όσα έγιναν τράβηξε μάλιστα και βίντεο με το φρικιαστικό θέαμα, το οποίο μας ενημέρωσε ότι το παρέδωσε στην Αστυνομία. Αυτός άλλωστε ήταν ο άνθρωπος ο οποίος τηλεφώνησε και το κατήγγειλε, και έτσι αστυνομικοί της Ασφάλειας Καλαμάτας συνέλαβαν γύρω στις 8.30 το βράδυ της Πέμπτης τον 74χρονο ιερέα.
πηγη........zougla.gr
•Κάντε like στις σελίδες μας https://www.facebook.com/omadaZfiloi/
https://www.facebook.com/astynomia.polewn/

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου