Ένα τραγικό συμβάν εκτυλίχθηκε στη Λιβαδειά, όπου το μεσημέρι της Κυριακής ένας φίλαθλος του ΠΑΟΚ έχασε την ζωή στην Λιβαδειά.
Ο άτυχος οπαδός βρισκόταν στις ταβέρνες της περιοχής μαζί με άλλους φίλους του ΠΑΟΚ και κάποια στιγμή ανέβηκε στο νερόμυλο στις πήγες της Κρύας, που είναι η πιο τουριστική και όμορφη περιοχή της Λιβαδειάς.
Για άγνωστη αιτία έπεσε από εκεί, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί θανάσιμα στο κεφάλι και να χάσει ακαριαία τη ζωή του.
Ήδη άνθρωποι της ΠΑΕ ΠΑΟΚ πάνε στο σημείο για να ενημερωθούν για το τραγικό συμβάν.
πηγη..........zougla.gr
•Κάντε like στις σελίδες μας https://www.facebook.com/omadaZfiloi/
https://www.facebook.com/astynomia.polewn/

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου