Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2017

Αποτυχημένη απόπειρα διάρρηξης ΑΤΜ στο Ίλιον

ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ
 
 
Άγνωστοι αποπειράθηκαν στις 3.50 τα ξημερώματα να διαρρήξουν μηχάνημα αυτόματης ανάληψης μετρητών (ΑΤΜ) της Eurobank στην οδό Αγίου Νικολάου στο Ίλιον Αττικής.
Σύμφωνα με την αστυνομία, οι δράστες διοχέτευσαν αέριο στο εσωτερικό του ΑΤΜ (σ.σ.: μέθοδος «Plofkraak) προκαλώντας έκρηξη.
Όταν όμως ήχησε ο συναγερμός οι επίδοξοι διαρρήκτες εγκατέλειψαν την προσπάθειά τους και τράπηκαν σε φυγή, ενώ αναζητούνται από την αστυνομία.
 
πηγη..........policenet.gr
 
•Κάντε like στις σελίδες μας   https://www.facebook.com/omadaZfiloi/
                               https://www.facebook.com/astynomia.polewn/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου