Οι επιθέσεις τον αντιεξουσιατών κατά αστυνομικών πληθαίνουν διαρκώς και φαίνεται πως η "στρατηγική" των μπαχαλάκιδων αποκτά νέα στοιχεία, αφού οι ρίψεις μολότοφ δεν περιορίζονται μόνο στις νύχτες του Σαβββατοκύριακού.
Αργά το βράδυ της Τετάρτης στα Εξάρχεια, σύμφωνα με ανάρτηση του protothema.gr αντιεξουσιαστές πέταξαν βόμβες μολότοφ κατά διμοιρίας των ΜΑΤ επί της οδού Τοσίτσα.
Δεν σημειώθηκαν προσαγωγές η συλλήψεις.
Δεν σημειώθηκαν προσαγωγές η συλλήψεις.
πηγη.........policenet.gr
•Κάντε like στις σελίδες μας https://www.facebook.com/omadaZfiloi/
https://www.facebook.com/astynomia.polewn/
https://www.facebook.com/astynomia.polewn/

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου